only hope

igår hade vi tjejmys hemma hos mig :)
det var jag, Elin, Cissi, Martina åh Linn.
vi köpte lite smaskiga saker på östermalmshallen,
Cissi åh jag köpte en Daimtårta, åh gissa om den smakde ljuvligt? hihi
sen skulle vi se på film,
två filmer hade vi bestämt oss för,
A walk to remeber såg vi först,
alla hade sett den utom Cissi åh Martina med vi andra tre ville gärna se den igen :D
lite små sorlig är den juh faktiskt, men så otroligt bra!
Jag hade lånat She's the man av christian, så den blidde den andra filmen,
åh som vi skrattade, den är juh så himla rolig :D
synd att inte jessica kom åh såg film med oss bara :(
det hade vart så kul åh träffa henne igen,
men till helgen får vi verkligen hitta på nått :D eller hur gummsan? 
Kvällen var himla trevligt måste jag säga<3 som alltid med mina flicks!

Hanna kom hem nuuu!
du har vart bora allt för länge nu!
jag saknar dig!


kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback