jag var bara inte gjord för dessa dagar

På eftermiddagen igår spelade vi kort, jag älskling, jessica åh andreas. det var myspys , jag vann faktiskt nåra gånger. HEJJA MEJ :D vid 7 gick vi till Linda åh micke åh grillade:) det var riktigt trevligt. vi spelade kubbb, åt korv, lyssnade på musik åh drack lite. det var varmt ute enda till 11 då drog vi oss innåt åh lekte lite med tiger. älskling var så´jäkla söt när han rullade runt på golvet åh brottades med kissemissen. vid halv 12 gick jag, andreas, christian åh jessica hem till christian för Andreas åh jessica hade sina grejjor här. jessica vart skitsnygg i min klänning bör tilläggas.
nu ska älskling åh jag gå åh hyra film åh slöa i soffan, det är för varmt för att göra nått.


JAG ÄLSKAR CHRISTIAN!!!


kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback