Please don't take it so bad, I still be thinking of you.

Har vart ute och matat änder med martina och elin :) fytusiken så himla mysigt det var . solen sken och fick vattnet att glänsa som silver, det var grönt ute och ingen snö. Tre tussilago hittade vi, så himla söta :) vi tog en varsin och min står nu på bordet ute och mår bra. Martina var skapligt brun efter sin Thailands semester,inte utan att man blidde lite avundsjuk på henne ; ) Mamma och jag harvart och shoppat frukt och tomater till oss och godis till pappa för snart är det hockey :D jag längtar som en toka. Sitta framför tvn och hejja och skrika på Frölunda och ätat allt mina smaskiga saker jag köpt. Jag spyr om jag måste äta en godisbit till  :/ fy tusan!!!
jag ser fram emot nästa vecka nått enormt, Gbg resan, strudiedag och fika/glass med jessica : ) det kommer bli så himla kul alltihoppa. oh blir det smguld för frölunda så skulle det juh vara toppen :D

60134-3160134-11



Kisssses and loooves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback