Sjukling

Räckte med 2 föreläsningar i nya salen för att jag skulle bli superförkyld och hängig. Kännde det redan när jag vaknade igår morse att det inte känndes något vidare. Men skoldagen var kort så jag stod ut. Tur var väl det då man kunde ta reda på sitt tentaresultat, både jag, madde och hanna blev godkända så det firade vi med lite godis inför dagens sista föreläsning. Tyvärr blev jag sämre om sämre under dagen så fredagskvällen blev en seghistoria.

Just förtillfället känner jag mig väl inte på topp men hoppas att lite vila ska göra susen. Ikväll ska vi nämligen till min mamma och pappa och fira Chrille(som fyllde år för några veckor sen). Då vill man ju vara någorlunda pigg!



Lite sommar piggar upp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback