Solen skiner så det står härliga till

Ska strax bege mig mot jobbet. vi kommer vara ute hela dagen i detta fina väder, hoppas det håller i sig till eftermiddagen så jag hinner sola lite när jag kommer hem. Jag har haft en sån otur, i måndags gick jag sent, slen var framme hela eftermiddagen, igår slutade jag tidigt, moln åh åter moln och idag ska det bli kanonväder. Självklart då jag slutar halv 4. Trist värre! Men jag håller mina tummar för helgen. Massvis med sol tack :)

Imorgon ska vi åka iväg till ett stall med våra barn på dagis och de ska få rida. Jag själv avstår helst då jag inte är speciellt förtjust i hästar. Men jag garanterar att det blir poppis bland barnen. Ska bli roligt att se vilka som vågar kasta sig upp på hästryggen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe va kul att barnen får besöka ett stall =) Jag skulle nog inte heller vilja sätta mig på en hästrygg, lite otäckt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback