Slutat tidigt

Maten stog på bordet igår när jag kom hem till min älskling efter jobbet. Tacos hade han lagat som verkligen är min favorit i alla lägen, han vet vad som behövs en annars ganska trist måndag. Vi tvättade, tittade lite på Arkiv X och bara myste. Så himla härligt  : )

Tisdag betyder "sluta tidigt" för min del, dagen har bara sprungit iväg och det var härligt att traska hem redan vid 1. Rektorn ringde idag och berättade att hon forfarande inte hittat någon ny personal till Gläntan, bra för mig. Är skönt att tjäna ihop lite pengar så man kan unnan sig saker på semester sen.

Nu ska jag kila ut och se om det är tillräckligt varmtför bikini!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla skönt det måste vara att komma hem till färdiglagad mat =) Micke har inte lagat mat en enda gång de senaste två åren (om man bortser från grilla korv hehe). Jag får ta och ha lite matlagningskurs med honom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback