Fredag hela veckan

De flesta är väl lediga idag, men inte jag! Här ska det jobbas och tjänas pengar. Men allra första, innan jobbet ska pengarna brännas. Jag ska nämligen till Hannas praktikplats och klippa mig, färga och slinga håret. Har väl inte riktigt bestämt hur jag vill ha det, men jag kommer nog på nått bra skulle jag tro ;)

Efter frissan bär det av mot Ängslyckan där jag ska stänga idag. Förhoppningsvis är det inte barn kvar enda fram till 18.00. Det kommer vara lungt idag så vi har slagit ihop alla avdelningar, båda stora och små. Det kommer bli toppen!


Nått i den här stilen skulle jag nog vilja ha håret :)

Kommentarer
Postat av: Fani

ska bli kul att se hur håret blev sen :) jennifer aniston frilla och slingor är ju verkligen skitsnyggt & fräsht så det blev säkert hur bra som helst ;) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback