Forever 21

Idag kom klänningarna jag beställt från Forever21. Jag är supernöjd. De ser exakt ut som på bilderna och är helsnygga. Den rosa har jag tänkt att ha på mig på Chrilles mormors 70årsmiddag, då man vill vara lite extrafin, och den svarta kommer användas första gången när min kusin tar studenten i början av juni.
Det är ju jättebilliga priser och jag skulle kunna klicka hem hur mycket som helst, men frakten är inte billig och sedan får man betala tull, så i slutändan blir det ungefär samma priser som här i sverige.

image414

image415

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina klänningar =) Ja det är skönt att vara ledig så man får lite gjort hemma, men jag var nästan mer trött igår kväll än de dagar då jag jobbat hehe.

Postat av: Matilda

Hej, jätte fina klänningar
tog det lång tid att få det hemskickat?
och vad låg frakten på?
blev lite sugen, toppen sida, tack för tips ;D
/ Matilda

2008-05-23 @ 18:39:27
URL: http://fannymatildaelisabeth.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback