En härlig dag

Barnen var uppspelta till tusen när vi gav oss iväg med bussen för att de skulle få rida. De hoppade runt, var mer högljudda än vanligt och självklart vädligt glada. Vi åt vår matsäck när vi kom fram, och undan gick det för efter maten var det dax för ridningen. Allt gick superbra och de var nöjda, glada och trötta. Fanns en jättebra lekpark vid stallet där de lekte innan vi åkte tillbaka till förskolan.

image401
Matsäcksätande i skuggan, för det var för varmt i solen för barnen

image402

image403
i väntan på att få rida

image404
ÄNTLIGEN!!

image405
En get som retades med barnen

image406

Kommentarer
Postat av: Fani

håller med, håkan äger :) jasså hehe, kul ju! naw vad gullig du är och vad glad jag blir :D men nu får jag ju mer ångest av att min kamera är sönder, haha, ne vars ;) jag måste dessvärre köpa en ny då jag inte har någon garanti :/ ska spara ihop till en likadan som syrran har, skitbra är den, kan dock inte namnet på den utantill, sånt kan ju va lite krånligt xp bilder på klänningen kommer imorrn! den gjorde sej dessvärre inte lika bra på bild, ser bättre ut på riktigt, hehe. joo det är allt bra najs att farsan äger resturang, man går knappast hungrig liksom, haha 8) vad söta barnen med hjälmarna, aaw. gillar den soliga bilden på dej med ;) puss!

Postat av: Linda

Det ser ut som om ni hade en riktigt trevlig dag =) Vad ska ni göra i helgen då?

2008-05-09 @ 14:22:47
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback