Buzzador

I fredags damp mitt andra paket från buzzador ner i brevlådan. Denna gången fylld med Doves nya deodoranter och en tvål. De luktar ljuvligt av gurka och grönt the. Min nya favorit heltklart :)




Som Buzzador får du testa nya produkter och tjänster. Du kommunicerar sedan med dina vänner.Skälet till att företagen vill att du ska prova produkterna och kommunicera med dina vänner är att företagen vill marknadsföra sina produkter och att budskapen ska spridas. Man får inte dölja att det handlar om marknadsföring av produkterna. Därför måste du tala om att du är en Buzzador och att det är fråga om marknadsföring, men på ett annat sätt än traditionell reklam. Det kan tyckas självklart att företaget gör detta för att marknadsföra sina produkter men du måste ändå se till att det framgår att det är fråga om marknadsföring. I avtalsvillkoren för Buzzadorer står det:"Buzzador-konceptet bygger på ärlighet. Buzzadoren ska ärligt upplysa de personer som Buzzadoren diskuterar produkterna med om sin roll som Buzzador. Buzzadoren ska också kommunicera sin egen ärliga uppfattning om produkterna. Buzzadoren ska också besvara frågorna i utvärderingsformuläret ärligt och efter bästa förmåga." Bryter man mot avtalsvillkoren kan man bli avstängd som Buzzador.


Kommentarer
Postat av: Egoina

länken till balklänningen fungerade inte..:)

Postat av: Anna

Ja har precis registrerat mig där.
Min syster är medlem där

2008-05-06 @ 16:31:12
URL: http://liillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback