Vilket ägg!

image366

Detta påskägg hade christian med sig hem till mig och min familj i lördags, det är kanske svårt att se hur stort det EGENTLIGEN är. Men det är verkligen bautastort, för i ägget finns 1 kg lösgodis, 5 apelsiner, 3 bananer, I påse Ahlgrens bilar, en påse zoo, fruxo och PimPim. Ett paket med tryfflar, Wertes orginal, en påse jordnötter, en påse cashew nötter. 2 chokladkakor med mörkchoklad. 1 dosa snus, en påse hundgodis och 6 st käck.
Det var en hel del alltså. Så då förstår ni säkert hur stort det är? Mamma och pappa blev jätteglada och verkligen överraskade när christian gav dom ägget. Lowe var också supernöjd över att få hundgodis, han smaskade i sig direkt. precis som vi andra också gjorde  ;)
Min christian är bara helt bäst!


Det "lilla" ägget är ett påskägg av den vanligaste storleken.


Jag stallde hushållspappersrullen bredvid för att visa höjde på ägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums!
kika gärna in min blogg!

Postat av: Fani

idag är det helt sjukt mkt snö här med alltså, nästan upp till knäna fasen, ush! x( ja du, våren den sprang och gömde sej och vill inte titta fram just nu verkar det som, hehe 8) and that sucks. fast här är det inte speciellt kallt iaf, tycker inte jag, så det är ju rätt skönt åtminstonde. håller med ja, haha, baskrar är inte det lättaste att få på plats så det ser bra ut sådär, men du lyckades allt ;) eller hur, håkan hellström äger, har massa musik med honom, hes the man, hehe :D grillat är väl nästan alltid smarrigt ;D naw tack raring, vad glad jag blir :D det gula linnet är från "wear it" faktiskt, brukar inte kika in där så ofta, men man kan absolut fynda då man gör det alltså :)(Y) jäklar vilket bamseägg, maha. och gud vad gulligt det där "lilla" såg ut! coolt med så stort ägg ju, snacka om att du har så det räcker och blir över. du får komma hit och bjussa mej haha, mitt är nästan slut nu ju x( pussspuss!

2008-03-25 @ 22:37:24
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback