Regnet det bara öser ner

Var en supertrevligt eftermiddag/kväll hos lasse och mari igår. Maten var urgod, köttfärslimpa, sås, lingonsylt och potatis precis som jag och Chrille önskat. Vi bestämde att i påskhelgen tas grillen fram och används för första gången i år. Någon jag längtar enormt mycket till, speciellt en sån härn dag när regnet står som spö i backen. Vi traskade hemåt framåt 8 för att hinna se sista avsnitten av I en annan del av Köping, efter det var det läggdags för mig. orkade inte hålla ögonen öppna så det var riktigt skönt att kryåa ner i sängen.

De ringde nyss från gläntan och undrade vem(vilken vikarie) jag ville jobba med nästa vecka. Är inte det hur gulligt som helst att jag själv får välja det ? : ) Jag valde Elin såklart, och hon kunde som tur var.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är riktigt snällt att du får välja själv, och du var riktig snäll som valde mig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback