Mot biblioteket

Idag ska jag ta med mig två av tjejerna på Gläntan till bibblan för att låna lite nya böcker och skivor. Vi ska också stanna och mata änderna på vägen, blir nog supermysigt. Det är är tur att vi får ta bussen hem annars hade detta varit ett heldagsprojekt. För mig själv tar det väl ca 20 minuter att ta sig till bibblan, men tillsammans med dom 1 timme.Jag kan tänka mig att jag kommer få tjata lite på dom, brukar vara så när man är ute och går med dom ;)
Elin kommer och jobbar med mig i eftermiddag, det ska bli superoligt!

Hoppas på att få se några påskkärringar i år, men tyvärr brukar det aldrig komma några hem till oss. Skönt att det är långledigt nu i påsk, och vi har faktiskt en hel del inplanerat. imorgon ska vi hem till mormor och äta påskmat, lördag grilla hemma hos mig och äta påskägg förståss och söndagen ska vi tillbringa hemma hos mari och lasse, då också vi grillen. mumsigt!

svara på kommentarerna när jag kommer hem ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en rolig dag och en trevlig påskhelg.
Själv ska ja fixa och packa så ska ja in och möta syster och äta lunch sen åker jag till Finspång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback