Maten står i ugnen

Mamma fick rycka ut och följa med mig och handla, skulle inte ha jättemycket varor men lite, mjölk och lite jucie, nått att äta idag och lite frukt. Det blir alldeles för tungt för mig att bära ända hem helt själv så då följde mammsen med. Slängde ihop en tacopaj alldeles nyss när jag kom hem. Var riktigt sugen på det och nu blir det en massa över att frysa in i matlådor vilket är superduper bra till en annan dag.

Christian ligger heldäckad i sängen och är knappt kontaktbar, tur att det är lite att se på tv ikväll iallafall. Köpte för säkerhetensskull med mig en tidning ifall jag får för tråkigt ;)

Kommentarer
Postat av: Fani

hehe jo jag menar det, det är najs ju (y) :) hörde att det snöade i finspång nu? :O jävla skit isf ju, det snöade ju här i helgen med & inte fan vill vi ha någon snö längre, nä nu vill vi ha sol & som du säger, tunnare jackor och nättare skor & allt annat vårigt man kan bära xD ;) converse med höga skaft låter skapligt snyggt hörre du! :) jo det är sant faktiskt, då man ser att dom varit med om lite så att säga, blir lite mer personliga så på nå vis. nu påminde du mej om att jag måste handla imorrn, behöver också mest det nödvändigaste just nu bara. oh vad gott med taco-paj & så jäkla bra att man kan frysa in & äta ett par dagar efter ifall man vill ju :)(Y) myspys med tv & tidningsläsning ju. hade bäst gumman puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback