Dagiskonversation

Vi sitter och äter påskbord då en av de största pojkarna frågar mig

Pojken: är det där dina riktiga naglar?
Jag: Ja, det är det.
Pojken: Jag vet inte riktigt om jag tror dig, för min mamma har sagt att det finns låssas naglar
Jag: Det finns det också, men det här är mina riktiga. känn får du se
Pojken: Men du vet man limmar bara på låssas naglarna över sina egna så det inte syns.
Jag: Jo det vet jag. Men det är här mina egna jag har sparat ut dom själv.
Pojken: Det spelar ingen roll vad du säger, jag tror att du lurar mig nu.

Pojken fortsätter att äta och jag känner att det inte är någon idé att övertala honom.

image365

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha vad söt :D nej, det är ingen idé att forstätta disskutera med dem, haha! Glad Påsk babe :)

Postat av: Fani

haha komiskt då xD snygga nails du har ju ;) hade bäst puss!

2008-03-23 @ 12:16:32
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: jessica

Ja, nu när du sa Elias så kunde jag nästan förstå det! Haha, han är så go :) Okej! Jaha okej, kunde nästan tänka mig det. Men något får jag la hem iallfall. Haha! Allt bra gumms? Kisses!

2008-03-23 @ 20:13:27
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback