Sommarplaner

Snart dax att dra sig mot jobbet. Skönt med sovmorgon, fast hellre börjar jag tidigt åh får gå hem tidigt. Iof är väl inte halv 4 särskilt sent :P Trots att jag älskar mitt jobb längtar jag till semesterna. Är ju inte många veckor kvar nu. Ska bli så härligt att åka till västkusten. Bara en massa sol och bad, lovley! Det är det enda "riktiga" planerna vi har inför ledigheten, en shoppingtur till stockholm ska väl hinnas med, Kolmården, och förhoppningsvis en Lasse-konsert :) Sen är sommaren fullständig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanon med fotboll och grilla på lördag =) Revyn vi ska på heter Kråkglans och är på De Geer i Norrköping, ska bli kul. Vad ska ni hitta på efter jobbet idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback