OTH

Jag saknar One Tree Hill. Säsong 3 och 4 ska få flytta in hos mig imorgon,!




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var en himlans trevlig kväll igår =) Nu får vi alla tillsammans börja bearbeta Micke då så det blir en göteborgstripp till hösten. Har förrensten mejlat över bilder till dig nu hehe men de var inte mycket att lägga ut på bloggen, taskigt för de som är på bilderna i så fall hehe =) Blir det jobba hela veckan nu som kommer? Var ska ni fira midsommar förresten?

Postat av: Frida

Jag sitter uppe sent och surfar. (:

Gjorde ni hasselbackspotatis sen eller?



Jag blev firad igår (måndag nu) så fick en hel del fina presenter. mycket money (:



Du får höra av dig när du vill träffas (:

Ha en bra dag. kramar

2008-06-16 @ 00:19:09
URL: http://gelepuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback