Tårta

Idag ska vi hem till mamma och pappa och fira Chrille eftersom han fyllt år,
jag får väl vara med på ett hörn för firning av körkortet.
Så idag ska det köpas tårta, mums!
Då är det stora problemet bara vilken ska man välja ?
Jag har försökt få Christian att välja så jag sliper det svåra beslutet,
men han total vägrar!
En prinsesstårta är ju aldrig fel, men samtidigt den man äter "oftast",
pärontårtan är ljuvlig, och landskapstårtan lika så.
Från början var det mellan de 3 de stod, men sedan kom jag på att Frödinges Schwartswald är ju också supergod.
Det tåls att tänkas på vilken tårta jag ska välja :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Schwartswald är godast tycker jag ;D

Postat av: Fani

Schwartswald-tårtan har varit min favvis ända sen jag var liten faktiskt, så den skulle jag sattsa på ;) juförsej spelar det nästan inte så stor roll eftersom alla tårtor i princip är goda liksom :D hoppas ni hade det trevligt. puss (L)

2008-01-19 @ 14:24:52
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback