Snön ligger vit på taken

Bioiljetter är bokade till imorgon : ) Arn ska vi se, och det ska bli så roligt och mysigt. Känns som om det var tusen år sedan jag var på bio. Elin och Andreas ska följa med, då blir det extra skojigt för dom tycker vi om!
Igår gjort jag tamefasiken igenting. Var på körskolan på morgonen och köpte sedan med mig färskt frukostbröd och winerbröd hem till pojkarna(älskling och andreas), det var riktigt uppskattat! Under förmiddagen pysslade jag med gardiner, strök lite och tog bort julsakerna. Så nu är det vår i våra fönster. (trots att det ligger minst 1 decimeter snö på marken utanför). Vi var och handlade, och sedan var det mys i soffan resten av dagen.
Jag såg på sex and the city i flera timmar, chrille spelade lite xbox och sedan såg vi en film. Urmysigt!

Igår var det mest blask ute så jag fick en chock i morses när chrille bad mig dra upp persiennerna och hela gatan låg vit. Bono tyckte det var minst lika intressant och ägnade en timme åt att sitta där och titta på snöflingorna.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gjorde väl inte så värst mycket kul igår och inte blir det väl mycket idag heller, bara en massa saker som måste göras men som inte är så kul hehe. Va kul med bio för er imorgon =)

Postat av: Fani

vad bra & intressant du skriver måste jag säga :) arn verkar bra, den vill min syster väldigt gärna se hehe. kul att gå fler på bio sådär, en litet gäng liksom, det är mysigt :) så ni har redan tagit bort julsakerna? :O så sorgligt på nå vis att julen redan är över ju :/ men man ser ju ändå fram emot våren, då det blir varmare & allt det där. dessutom kan man ju åka pulka nu när det är snö, fyfan det älskar jag, det är så jävla kul :D låter som en jättemysig dag inne i värmen du :) (Y) himlans mysigt med en liten katt som stryker runt också :) hade bra puss & kram

2008-01-03 @ 19:59:42
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback