Så var den dagen förbi...

Tiden går ruggigt fort, klockan är redan kvart i fem. Var den inte nyss 11 ? Imorgon ska jag jobba eftermiddagspass på Tallbacken, ska bli roligt att komma tillbaka dit. Har dock lite svårt med namnen ännu. men de kommer de med!

Sitter och dricker en pepsi max, det är ju så himla mycket godare än coca cola. Mina smak lökar har vant sig vid light/max så det är det ända som funkar i min mun. Vanlig läsk smakar bara socker. Jag tror egentligen inte att lighten är bättre än den vanliga, är nog kanske tillochmed sämre. Men vad gör det när den smakar ljuvligt?

Fika med johanna på torsdag, ska bli kul :) Har inte setts på ett bra tag nu, så det blir en massa tjejsnack  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback