Post till mig.

Två av breven idag var faktiskt mina, hurra! det sker ju inte varje dag direkt.
Lönepappret kom, var nöjd med pengarna som kommer rulla in på kontot imorgon. Ser verkligen fram emot det, är så shopping sugen just nu! Så något litet klädesplagg måste inhandlas. Blir väl en sväng till Ikea snart också, och där vet vi ju sen förut att pengarna försvinner riktigt fort.
Jag fick också lappen som medelar att min körkort finns att hämtas ut på posten. Precis som de lovade, en vecka efter jag klarat uppkörningen. Nu slipper jag traska omkring med passet jämt och ständigt.


Kommentarer
Postat av: Fani

spännande att få brev ju :) sällan man får något intressant direkt dock, haha :p oh vad kul med pengar & shopping huhu, det blir man alltid glad av. kul att körkortet ditt finns att hämta ut med. grattis igen! puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback