kom hem

Bonisen och jag har festat till det lite med glass nu på morgonen i väntan på att Chrille ska komma hem från jobbet. De ringde från Tallbacken nu och jag ska jobba onsdag istället för imorgon. Känns lite trist då jag tackat nej till Björnen imorgon p.g.a Tallbacken. Men får nog ringa och höra ifall de inte hittat någon annan, för isåfall kan jag ju hoppa in.

Ska nog hoppa in i duschen och peela kroppen och ansiktet. Känns som om det behövs då jag sov med sminket i lördags. Sedan får jag dra på mig en varmjacka och ta med mig Bono ut i snön :)

Älskling kom hem nu ;)

image289

Kommentarer
Postat av: Fani

oh man tackar! ;D ja, jag gillar den klänningen, jättefin ju :) jasså där ser man , vad kul du! :)(Y) jaa det låter som en bra ide tycker jag ;) gott med glass, vart jag faktiskt lite sugen på nu, isglass, NJAM. en dusch med kropps & ansiktspeeling lät ju inte helt fel det heller. take care gumman puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback