i'm waiting

Gick precis upp, skönt att sova ganska länge för en gångs skull : )
Väntar nu på att min man ska ta sig upp ur sängen, släpa sig till telefonen och slå mitt nummer.
Ja, jag sov alltså hemma hos mamma och pappa inatt, annars hade han ju inte behövt ringa. haha
Tänker övertala honom att vi ska ta oss en fika idag, vill nämligen köpa semlor.
Har sett att de små(stora?) godbitarna finns att köpa nu.
Ska bli så mumsigt.

Christians födelsedag närmar sig med stormsteg och jag har faktiskt köpt alla presenter.
Så jag känner mig cool lugn inför detta, behöver bara inhandla ingredienserna till maten jag ska laga.
Vi har bestämt att hyra bowlinghallen, hela familjen Axelsson plus micke, elin, mickes föräldrar  och mina föräldrar. Både Christian och Andreas fyller ju nu i helgen och sedan rycker Andreas in i lumpen snart så då blir det en födelsedags/avskedes fest  =) Ska bli riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Karina

Svar: I see, jag följer inte serien så väl att jag har lagt märke till det. Men det är en kul idé!

Åh vad gottoch mysigt att fika med semla! Längtar efter årets första :) Men fy för mandelmassa, jag är inte alls förtjust i det... Mer grädde istället tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback