Helgen

Bion i fredags var superkass, satt och skruvade mig hela filmen och önskade at den snart skulle vara slut.
Men det var trevligt sällskap och jävligt goda popcorn  :)
Resten av helgen har jag hngt i soffan med min man, båda två lite halvkrassliga. Så det har verkligen varit supermysigt. Lite Guitar Hero har också spelats, inte utan att jag blir lite stolt över mig själv när det går bra. haha.

Idag har jag jobbat, vart ute i snön med småbarnen, dragit runt dom i pulkor medans dom skrattar och ropar ot,ot (vilket på deras spårk betyder, fort, fort! )

Inhandlat en massa god frukt så ikväll blir det fruktsallad framför tvn med christiandarling.

Kommentarer
Postat av: Fani

oh, vart har du hållit hus då? saknat din kommentarer ju! ;p naw vad söt, tack haha :D hehe aa 8) jasså var filmen inge bra tyckte du? :O vad synd då, tur att popcornen var goda o sällskapet bra iaf ;) haha "ot ot" xD vad kul :D oh fruktsallad vara
gottgottgott. puss hade braaa!

Postat av: Fani

ush för att va krasslig alltså, tur att du mår bättre nu då :) det gör jag med! (Y) good for us, haha ;) jaha jag förstår, kanske mer kill än tjej-film liksom, kan ju vara så med vissa filmer ibland. ja som en nyttare variant utav godis eller vad man ska säga 8) (Y) ja precis, sen kanske man inte alltid har så mkt frukt tillgängligt hemma heller hehe. puss & kram sötnos!

2008-01-08 @ 16:09:12
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback