You are my Valentine

Bloggingen uteblev total igår p.g.a jobb. Finns lixsom inte tid då man jobbar hela dagen och sedan vill umgås med sin darling när man kommer hem. Men han gav mig en härlig överraskning igår han, Lasse och Chrille hade satt upp våra nya hyllor och sedan hade Chrille "pyntat" dom med fotografier, blommor och stenar. Han hade även gått lös på glas stenar i blått och vitt lite hör och var. Jag ska erkänna att det vart faktiskt ursnyggt. Inte visste jag att han kunde sånt ;)  Fick en alla<3dag present igår med, 4 dvd filmer. Girly varianten. Antar att jag kommer få se dom själv.

Jobbat idag med, Jessica var där vilket alltid gör det hela lite roligare. Vi var i skogen åh alla hade matsäck med sig, en av de andra fröknarna hade gömt gelehjärtan så det var skattjakt för hela slanten. Hur mysigt och roligt som helst.

Nu gäller det bara att ta tag i min alla<3s present till min älskling! En sak har jag redan planerat, men några blommor och nått godis ska han väl allt ha också. Får ta mig ner till centrum och spana litegrann!

image315
Alla våra väskor i skogen :)

image316
Uggsen måste vara på när man är dagisfröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback