Mysig dag

Den där lediga onsdagen var verkligen behövlig, var hur skönt som helst att inte göra något alls. Först vilade vi lite i soffan, bara låg och kramades. Vart lite trångt så vi flyttade oss till sängen, men det tog inte lång tid förens vi båda sov som stockar. Klockan halv 3 vakande vi upp och åt lite mat. Sedan direkt till soffan för film och tv-tittande. Det var allt vi hann med under den dagen. Men gissa om jag är pigg som en lärka idag :) ?

Ska borsta tänderna, bädda sängen och sedan cykla iväg till jobbet. Ser ut att bli regn, men jag hoppas för guds skull inte det. Att stå ute på gården i regnet är inget jag känner för faktiskt. Men barnen måste ju ut, oavsett väder tyvärr! Blir nog rätt lungt idag skulle jag tro, har varit det de andra dagarna denna veckan. Många tar väl sportlov, de har kanske äldre syskon som går i skolan och är lediga.

Kommer inte ifrån jobbet förens vid 6 idag. Har tagit med mig en massa frukt, då jag vet att maten idag inte är någon höjdare. 


Himlen såg urvacker ut i tisdagsmorses när jag gick till jobbet :)
image340

image341

Kommentarer
Postat av: zalina

Fina bilder :) ha en underbar dag..

Postat av: Elin

Ja det kan vi göra :)
usch ja, jag brukar ju vara med barn som är mellan 6 och 10 år, lite skillnad :P

2008-02-21 @ 09:30:09
URL: http://rosarandiggurka.blogg.se
Postat av: Linda

Ja Tiger ser fram emot en helg i stugan, det enda hon inte gillar är ju bilresan dit och sen hem men det ska nog gå bra. Vad ska ni hitta på i helgen då?

2008-02-21 @ 10:52:29
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Fani

tack så mkt :D ja precis, det gäller ju att tänka efter ordentligt först, så man är hundra procent säker som sagt hehe ;) ibland kan det ju verkligen va hur skönt som helst att bara göra ingenting liksom. låter som ni haft det jättemysigt iaf :) alltid så skönt när man känner sej utvilad & pigg sen med ju. sånt minns man ifrån när man var lite & själv gick på dagis, man var tvungen att va ute även om det verkligen var fucking freezing liksom! x( skönt & slippa det nu ju haha, nu håller man sej inne då det är kallt. vilka fina bilder,urvacker var ordet. puss hade bäst gumman!

2008-02-22 @ 03:08:32
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: matilda

fina bilder :)

2008-02-23 @ 18:26:35
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback