Måndag

Trodde och hoppades på att får vara ledig idag, hade en hel del att styra med hemma, men så blidde inte fallet. De ringde från Ängslyckan 20 i 7 imorses och undrade om jag kunde vara där halv 8 . Of course, stressade i mig lite frukost och kastade på mig kläder. Pappa fick dock köra mig för annars hade det var omöjligt att hinna i tid. Emelie och jag kom dit prick halv 8 och vi hade inte en enda unge på vår avdelning. Vid kvart i 8 droppade dom in för frukost. Var mysigt att vara på småbarns avdelningen idag faktiskt :) Blir det imorgon med. Och torsdag fredag på den andra småbarnsavdelningen på Ängslyckan.

Hade planerat massor jag skulle blogga om idag, lagt in lite bilder från när Bonisen och jag var på promenad igår och när jag och chrille spelade guitar hero. men det får bli en annan dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback