I'm ready

Precis sett klart på sjätte avsnittet på säsong 5 av One Tree Hill. Är färdig sminkad, påklädd och håret är fixat. nu kan dom komma när som helst. Fast jag vet ju att de kommer vid 5 när Chrille slutar jobbet, han behöver väl lite hjälp att bära hem allt. ska nog lägga mig och vila en stund så jag orkar med kvällen. Är helslut efter denna jobbar vecka med 2 stängningar. Ska jobba på Hallonet på måndag med. Är så skönt att vara på Ängslyckan då man känner all personal på alla avdelningar och alla barnen.

Ska kika runt lite på internet efter en laptop, är sugen på att införskaffa mig en och när jag får denna lön så tillåter faktiskt ekonomin att jag gör det. En rosa ska det vara såklart.

image342
bilden blir i lite version p.g.a my bad hairday ; )

Kommentarer
Postat av: Fani

oh vad bra, det var kul att höra eftersom jag nämligen behöll den klädseln, haha ;) ja precis, skarpa färger till solbränna är ju hur snyggt & fräsht som helst :) utgången var klockren! jätteroligt verkligen, dansade som en galning hela natten. vart dock lite för mkt dricka, men så kan det ju dessvärre bli ibland. vad mkt du jobbar & har dej, så duktig så! :) ser ju inte ut som du hade någon bad hair day där inte ;) dina ögon har ju typ grymmaste färgen med. rosa laptops är ALLTID söta. puss&kram hade bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback