Helg :)

Skönt och vakna upp och inse att det är lördag, helg, ledighet. Ska strax äta lite smaskig frukost och sedan bege mig hem till mitt lilla grå-vita monster. Chrille jobbar ju länge idag, men min lilla älskling ska inte behlva vara ensam inte :) Har dessutom ett One tree hill avsnitt som väntar på mig där. Perfekt!

Syster yster var i stan igår och har inhandlat den nya mascaran från Max Factor, som jag mer än gärna skulle ha i mina ägor. Så när lönen kommer ska den inhandlas. Men har jag tur kanske jag kanske få prova den redan idag ;)


Kommentarer
Postat av: Fani

vilken häftig bild :) tycker också den verkar cool, blir ju snyggt ihop med guldig mejk liksom. du får ta bilder & demonstrera sen när du köpt den, haha ;) (Y) one three hill har jag då aldrig följt alls, bara sett något avsnitt ibland & inte hängt med överhuvudtaget, men det är många som säger att det är bra ju. det kanske man borde ta & ladda ner då? pösspöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback