Dittan och dattan

Nyss hemkommen från jobbet, vi var ute i det sköna vädret i stort sätt hela eftermiddagen. Riktigthärligt och vårigt ute. På onsdag ska jag tillbaka, dock bara några få timmar. Lite synd för Bodil från Tallbacken ringde och undrade om jag kunde vara där hela dagen på onsdag, därförlorade jag 6 timmar. Men jag hade redan tackat ja till hallonet. Ska ju till tallbacken på fredag och nästa onsdag iallafall :)

Håller på och övertalar min man om en sjudundrande shoppingrunda på onsdag efter jag jobbat. Övertalningen går väl sådär en jag ska nog komma på nått han inte kan motstå!

Kommentarer
Postat av: Fani

oh, det ska bli kul! :) spännande ;) alltid kul med sånt ju. jasså, men det lät ju jättesnyggt, skitssamma om det är vardagligt, kan ju va lika snyggt för det liksom. haha sån är jag med, det är ju så jävla kul att klä upp sej liksom, spelar roll om man ska göra något speciellt eller inte :D finns ett nytt inlägg uppe nu gumman, in & kika ;) var ju jättefint väder ute idag, så skönt :) shoppingrunda låter som en mkt, mkt bra ide ;) puss hade bäst sötnos!

Postat av: Anna

Nja den var väll ingen höjdare.
Fick vänta 45 minuter.
Tog en kebab pizza och den var så blaskig av alla såser så det vara bara deg och kanter likom.
Har ätit godare pizzor om man säger så :)

2008-02-25 @ 17:52:25
URL: http://liillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback