Bloggfri dag

Idag tänker jag lämna datorn och bloggen ifred. återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

söta var dom ju allt, men det tär på krafterna att vara med så små barn hela dagen :P
Jag ska inte jobba imorn, Lena var frisk! :/

Postat av: Fani

ja det var riktigt pirrigt att göra den alltså, härlig känsla :) finns bilder på den nu så det är bara att ta en titt gumman :D precis, man vill ju vara 100 procent säker på motivet/texten man tatuerar, så man inte ångrar sej senare och så vidare. den kommer ju alltid sitta där (så länge man inte får världens ångest & lägger ut massa pengar på dyr laser-behandling eller något), så det är ju väldigt viktigt att man är säker. men jag har tänkt & övervägt det väldigt länge, så jag kände mej säker & är jättenöjd nu, så det känns bara bra! :) (Y) haha, alla katter kan nog vara lite bitchiga ibland, det ligger väl i deras natur 8) oj det var värst en bloggfri dag :O hoppas på en trevlig uppdatering imorrn iaf sötnos :) hade bäst puss&kram!

2008-02-21 @ 02:50:32
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: niklasbb

kan ju fan vara skönt de med=) annars, går bloggen bra? rullar de runt?

2008-02-21 @ 04:38:10
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback