What a beautiful morning

Solen lyser redan starkt och det ser ut som om det kommer bli en underbar dag med mycket värme. Det vore perfekt för jag har bokat in en glass-dejt med min boyfriend när jag slutar jobbet. Då vore det ju härligt ifall vi kunde äta glassen ute. Första kulglassen för iår ska alltså inhandlas. Det här är stort ;) nevars, men jag brukar alltid säga att när Grillen får in kulglassen då är våren här. Sen kommer bara det jobbiga att välja vilka smaker man vill ha. Som jag känner nu vill jag ha varenda en !

Börjar inte förens 9, så det blev lite sovmorgon för mig. Hinner göra mig iordning i lugn och ro och äta frukost utan stress. Sen är det bara en halv timme inne på Gläntan innan vi ska ut :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt med glassträff i eftermiddag =) Ät lite glass för mig också =P

Postat av: Anna

tack :)
alla kmr från stadium finns i deras webshop :)

2008-04-23 @ 16:40:56
URL: http://liillan.blogg.se
Postat av: Fani

fan vad mys med glass-dejt, those we love, huhu 8) (Y) oh, kulglass som är så gott. håller med, nästan alla smaker är ju goda liksom. själv tänkte jag dra till halvars inom en snar framtid, de har öppnat nu och älskar deras glass alltså! alltid najs med sovmorgon då man kan äta frulle i lugn & ro och slipper stressa ja. pusspuss darling!

2008-04-24 @ 01:32:37
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback