Onsdag

Solen lyser(INTE) med sin frånvaro, varför? Jag hade hoppas på likadant väder som igår. Jackan uppknäppt och enbart leggings när vi var ute. men idag ser det svin kallt ut. Som tur är ska jag ta med mig 2 tjejjer till biblioteket, och denna gången ska vi åka buss åt båda hållen så det gör ju iof inte så jättemycket att det inte är superväder.  Måste börja göra mig i ordning snart och bege mig mot jobbet. Jag älskar faktiskt mitt jobb,  och skulle verkligen kunna jobba på ängslyckan i flera år framåt. Men nog om detta.

Jag undrar när HM tänker skicka hem mina skor, har ju väntat sen februari och de skulle dyka upp i början av april. är inte deta mitten? Den 16 tycker jag då rakt inte är början iallafall, men det är ju min åskit på det hela. Måste ta mig in till stan imorgon eller å fredag och köpa födelsedagspresent åt mamma. Det är prioritet 1 nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda K

jaa visst är dom :) dom är verkligen gjorda för varandra!

Postat av: Fani

de där skorna är så jäkla snygga och sommriga :) puss!

2008-04-17 @ 23:21:35
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback