Ipod Nano 3

Fick med mig en silvrig Ipod hem igår från shoppingrundan, hade ställt in mig på en grön som matchar min mobil, men att punga ut den där 500 hundringen extra för färgen känndes grymt onödigt. Jag blev snål och köpte den i silver. Ett rosa fodral för Ipoden som man kan hänga runt halsen blev det också. Hoppas nu att jag kommer anända den så jag får valuta för mina pengar. Min rosa mp3(som verklige är sockersöt) har bara legat och skräpat i över ett halvår.Orkar aldrig byta låtar därför får den aldrig följa med mig ut. Men nu ska det bli ändring på detta :)
En gul kofta shoppades också, köpte den på barnavdelningen för att få lite trekvartsärm och den sitter som en smäck, precis som jag vill ha den!


Kommentarer
Postat av: Fani

jasså det blev en silvrig ipod minsann? najs! :) (y) ett rosa fodral till låter supersött med. åh låter nästan exakt som min gamla favvis kofta 8) man kan ju föresten faktiskt fynda rätt så rejält på barnavdelningen ändå, köpte ett par jättesöta ballerinas där för ett par år sen :) pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback