Grillhelg

I lördags gick Christian och jag upp skapligt tidigt för att hinna städa och fixa lite här hemma. Jag bytte gardiner i köket och i datarummet, lite vårigare blev det allt. Vi traskade ner till centrum för att handla och möta Andreas för tydligen var det en superduper viktig fotbollsmatch dom var tvungna att se. På vägen genom slottsparken mötte vi en orm, den var så himla äcklig ringlade knappt en halv meter ifrån oss. usch och fy! Jag kollade verkligen extra nog på tillbaka vägen hem för att inte stöta på den jäkeln igen. Runt fem började vi grilla, det vart bara vi tre men det gick finfint ändå. Var riktigt varmt och skönt  :) Senare på kvällen drog jag med mig killarna till grillen för att köpa glass, ett perfekt avslut på en härlig kväll.

image393
Orm-helvetet

image394
Baby på balkongen :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad lång orm-helvetet såg ut :P såg dig idag när du var på ängslyckan, ni var ute runt 15.00 eller något. :) Jag cyklade förbi,vinkade men vet inte om du såg mig :P såg ut som det. :P hihi kram

Postat av: Frida

Jadu, Jag var enda där borta och cyklade :P hihi. Jag hade varit på viberga, hade praktik där vecka 15-16 men hade glömt lappen med frågorna men hon var ledig så hade cyklat dit i onödan från mellangrind, men skulle till åbergs med för hade glömt ett par frågor där med som ska vara till praktikrapporten. och det var ett tag sen man var där :P hehe. =) kramar

2008-04-28 @ 18:44:58
URL: http://gelepuss.blogg.se
Postat av: Fani

åh tack så mkt sötnos, vad glad jag blir & vad gullig du är :D petra är bra på att knäppa bilder hon alltså (y) ja H&M kan man defintivt alltid lita på, även om jag mer köper kläder hos gina, hehe, men de är ju rätt lika till priserna med :) ne gårdagen (söndag) var ju alldeles blåsig, fast solen sken massor här i norrköping ändå, även om det blåste lite kallt, men det kände man ju inte av i solen så det var ju bra, hehe :) ja, grilla är verkligen en trevlig sysselsätting såhär vid varmare tider ;) klänningen kommer ifrån laredoute, här kan du se mer hur den ser ut & så :)(http://glikia.blogg.se/1208439994_tjohoo.html#comment). uääh, hata ormar då, creepy creatures x( vad mysigt & trevligt det ser ut & har hört att de har jättegod glass på grillen :D puss raring!

2008-04-29 @ 01:29:24
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback