: D

10 grader i skuggan och klockan är bara halv 9, KANON!


Kommentarer
Postat av: typ maida

underbart :D

Postat av: Fani

åh tack gumman, glad jag blir :) längtar tills min student som fan alltså, bara ett år kvar nu, hihi. det är ju verkligen något man kommer minnas hela livet liksom :) aa jag läste att du skrivit om klänningen ihop med skorna och tänkte också på att det kanske blev lite sådär för mkt på en gång, men det vart det ju verkligen inte, vart ju helt jävla apsnyggt rent ut sagt, perfa liksom, så det var ju bra (y) :D eller hur, ljumma sommarkvällar is the shit! 8) aa jag blir verkligen galen på folk som ska komma med massa anonyma kommentarer, liksom vill de säga mej något kan de väl stå för vilka de är, annars kan det kvitta liksom, varför äns kommentera isf menar jag, helt meningslöst ju egentligen. ush irriterande värre. var det så varmt i finspång imorse? :O har ingen aning om hur varmt det var här då, fick stjuss till skolan då jag hade lite bråttom till provet hehe, men varmt vare iaf :) hoppas du haft ännu en bra dag i solen sockertopp, pusspuss!

2008-04-24 @ 01:30:23
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback