22 månader

Igår var det 22 månader sedan christian och jag blev vi. Vi brukar inte fira "månaderna" särskilt ofta men igår bestämde vi oss för att äta lite godmat, lövbiff, klyftpotatis och en smarrig sallad. Han fick också ett litet paket av mig som jag tror han blve glad för. Efter vi ätit färdigt drog han fram plånboken och plockade upp sitt nya swedbank kort, frölundas indian prydde inte längre kortet utan nu hade han istället en bild på mig. Hur gulligt är inte det :)?
Jäklar vad jag älskar den där karl!


image376
Tyvärr inte den mest smikarande bilden på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oooj, då har jag läst din blogg i två år. Vet inte hur jag kom in på den men jag har fortsatt att läsa den varje dag iallafall :) Fort tiden går!

Postat av: Isabel

Åh vad kul :) GRATTIS GRATTIS!! :)

2008-04-13 @ 22:42:08
URL: http://isabelparleros.blogg.se
Postat av: Fani

grattis! alltid kul att fira sånt ibland ju iaf, även om man inte har värsta kollen alltid liksom. vad gulligt av han att göra sådär med kortet :) puss gumman hoppas allt är bra med dej

2008-04-14 @ 17:41:01
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback