Städning pågår

Packade en hel del kartonger fulla igår, med sånna saker vi inte kommer behöva på 2-3 veckor.
Känndes skönt att få kasta lite skräp, fanns ju endel trots att "vi" inte bott här ens ett år,
men man smalar väl på sig en hel del.
Hittade också en guldgruva i älsklings garderob med en massa fina smycken sedan hans Peter Sipen tid,
massa fina ringar (dock lite förstora tyvärr), armband, scarfs och lite annat smått och gott.
Så nu är jag lite smycken rikar helt gratis, är verkligen inte fel.

Jag har ju lyckas smitta chrille med min förkyldning så han ligger utslagen i sängen medans jag försöker städa,
är dock inte lätt med en liten kisse som mer än gärna är med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Njae, vi har fortfarande inte råd :/
eftersom han håller på med Enduro, det kostar ca 10 000 i månaden.. Jag måste få ett fast jobb först :S Men bra att han fick jobbet iaf :D

2007-09-23 @ 13:34:56
Postat av: Isabel

Kul att jag får komma på inflyttningsfesten :) Bara att säga vilken dag så är jag där ;)
Hihi aa :) Dock blev det problem i fredags-IGEN. Det är ju över 200bilder så vi paketerade ihop dem och skapade en delad mapp för att det skulle gå lättare att skicka. Min kompis var tvungen att åka till jobbet men var fortfarande inloggad, fast efter ett tag när hennes data kom i viloläge så avbröts synkronoserigen och så gick det inte att ta emot dem =/ Eftersom både hon och jag jobbar så är det svårt att tajma in en tid när vi kan sitta vid datan länge både hon och jag så vi bestämde att jag ska ge henne en skiva på tisdag så får hon bränna dem till mig istället :) Så NU får man hoppas att det inte dyker upp nåt nytt problem ;P Hehe.
Kramar påre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback