Regnet det bara öser ner

Nu är min baby och tränar, så jag följde honom dit och jag sedan hem.
Måste nämligen iväg och köpa gummistövlar, lär ju behövas nu när jag är på förskolan.
Med min tur kommer det garanterat regna varje dag så därför behövs det regnkläder.
Som det sägs:
det finns inget dåligt väder,
bara dåliga kläder ; )


Flyttpackningen ska fortsätta i eftermiddag, fler kartonger ska fyllas
och har vi tur kan vi börja tapetsera i slutet av nästa vecka och sedan börja flytta in.
För om exakt en månad ska den "gamla" lägenheten vara urstädad och besiktigad.

Kommentarer
Postat av: anna

*usch ryser vid minnen av flytstädning*
hopas du mår bra gummansöt och får tag på ett par gummistövlar.
trivs du med jobbet ?
kramar!

Postat av: Beppo

gummistövlar är så jävla osköna att ha på sig tycker jag, dom sitter liksom inte på som man vill att dom ska göra..

2007-09-30 @ 22:36:33
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback