Redan september

Hann inte ens blinka innan augusti var slut och september tog över,nu känns det verkligen som höst.
Trädens blad böejar bli gula och faller mot marken, man får en ruggig känslasom kryper i hela kroppen så fort man stiger utanför dörren. Jag tycker hela naturen skriker höst just nu.

Vaknade en halv timme före klockan, varför kan inte jag sova länge? Det är ett av mina stora problem, jag skulle verkligen vilja kunna ligga kvar i sängen och sova bort en del av dagen nu när man är ledig. Men det går bara inte. Har du ätit lite frukost, men det är så ruskigt kallt idag att jag nog snart kryper tillbaka ner i sängen med min bok.

Har inga planer för dagen, ska ändå bli rätt skönt att bara kunna vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback