Liseberg 070907, och jag var inte där.

Håkan har funnits i mitt liv i många år, han tar mig till kärlek, tar mig till dans.
Och just nu känner jag att den enda platsen jag skulle vilja vara på är Liseberg, igår kväll.
Av recensionerna att dömma var det underbart, helt jävla perfekt.
jag ångrar att jag inte fick tillbringa kvällen med Håkan, denna underbara man.


Ur
expressen:
Håkan Hellström på Liseberg, sen här perfekta septemberkvällen är det yttersta beviset på att Håkan Hellström är den enda som på riktigt kan stå på knä, bedjande framför en saxofon och prata med den. Och få ett svar.
Att komma hem kan inte låta vackrare än så här.

Aftonbladet skriver såhär:
Tårarna trillar ner för mina kinder redan under öppningslåten fina "precis som romeo", och tårarna är där när sista extra nummret, "vi två, 17 år", har tystnat. Där imellan har mitt hjärta gått itu och lagats flera gånger om.


image231

Kommentarer
Postat av: anna

jag hatar verkligen håkan hellström..ja inte som person men rösten låtarna...blä..
men bacardi breezer vattenmelon älskar jag!
mums!
puss på dig snygging


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback