Jobb på tapeten

Ska strax iväg och jobba några timmar på förskolan,
detta hade jag bokat sedan länge vilket var lite synd då de ringde från ett annat ställe idag och ville att jag skulle vara där hela dagen. Och dom pengarna hade jag verkligen velat ha. Men det är så här det blir ibland.
Är ändå skönt att gå och jobba på Björnen där jag redan känner perosnalen och barnen.

Var och hämtade en tapet katalog igår så idag ska det väljas nya tapeter till nya lägenheten.
Har redan bläddrat igenom den tusen gånger själv och tycker dte är jättesvårt,
har dock hittat en favorit men frågan är om Chrille kommer gilla den.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nice med nya tapeter =) Men ni ska väl ha grönt i något rum så ni kan ha gardinerna du köpte i ullared? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback