Höst snuvva

jag brukar aldrig vara sjuk, och nu har jag åkt på värsta höst snuvvan,
näsan rinner, jag hostar konstant och pratar som en kråka.
I sommaras lyckades jag dra på mig reäla förkyldningar två gånger,
så detta blir den tredje på några få månader.
Inte utan att jag tycker lite synd om mig själv.
Jag vet dock vart denna snuvva kommer ifrån,
dagisbarnen!! Varenda liten unge går och snörvlar, och hostar.
Så det vore väl konstigt om jag inte skulle bli smittad.

Det finns dock en positiv sida med det hela,
man blir reält ompysslad av sin älskling,
han hämtar dricka, halstabletter och nässpray till mig.
Bäddar ner mig i sängen, tvättar kläder helt utan min hjälp
och går och handlar det jag vill ;)
han är för söt!

Kommentarer
Postat av: anna

sötnötnos Stackare.
Hoppas verkligen du blir uppvaktad som en prinsessa gumman och att du mår bättre snart! massa kram!

Postat av: Isabel

du får inte bli sjuk :(
vräk i dig MYCKET c-vitamin och krya på dig! (F)

2007-09-17 @ 00:42:19
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback