Min första dag

Är lite nervös faktiskt, ska strax sätta på mig stövlarna och regnkläderna för att cykla till Ängslyckans förskola,
har aldrig varit där förut så jag hoppas jag hittar till rätt avdelning. Ska bli skojigt att tröffa ny personal och nya barn. Känns skönt att veta att jag ska vara där en hel månad, och på så sätt hinna sätta mig in i allt.
På "min andra förskola" där jag brukar jobbar är jag ju bara några dagar i vecka vilket har gjort att det är svårt att honna lära sig allt, t.ex vad barnen får och inte får göra, vilket barn som äter gurka och vilket som ska ha ost.
Det kommer nog bli bra det här.
Idag hinner jag ju faktiskt med att jobba på båda ställena, det "nya" och det "gamla", så jag kommer vara helt slut ikväll. Men jag har ju att se framemot att vi ska hämta våra tapeter i eftermiddag. :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja hon är riktigt gullig :)
Det förstår jag! Du får ta en massa bilder som du sedan får dela med dig av här på bloggen ;)
Kramar!
PS.Du ska se att det kommer gå hur bra som helst på nya förskolan :)

Postat av: anna

hoppas det gick supermegaduper bra!!kramkram!

2007-10-01 @ 22:53:12
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Linda

Gick det bra att jobba igår sen då?

2007-10-02 @ 11:10:43
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback