Jäkla syster

Hade en mycket trevli eftermiddag med Madde, så himla mysig lägenhet hade hon och Pontus.
Vart en hel del massa roligt prat! Har verkligen saknat henne.

När Madde och jag pratar som bäst ringer min telefon, och när jag svarar ringer dom från nått radioprogram där det har en tävling som min jävliga lillasyster anmält mig till. Så jag får snällt svara på frågorna de ställer trots att jag ör mest chockad. Nu får vi hoppas att jag vinner när jag förnedrat mig i radio
Innan jag la på fick jag lova att ge henne stryk ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad var det för tävling? :S :O

Postat av: Elin

haha, vad skoj! :P vill du vinna det?

2007-10-18 @ 10:44:46
URL: http://rosarandiggurka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback