Hela min dag

Trots att jag bestämt mig för att strunta i skinnjacka, vi hade ju tillochmed avbeställt den,
så kom den ju på posten igår. Jag kunde inte låta bli att  prova den, och jag blev kär.
Nu hänger den fint och prydligt i garderoben så nu gäller det bara att använda den innan kylan slår till.
Hade den imorses och då frös jag inte, så vi får hoppas på att det förblir så.

Imorgon blir det sista dagen på Ängslyckan,
men redan vecka 44 ska jag ju dit och jobba hela veckan.
Money, money :)

Om en stund kommer Christian och Lasse  och hämtar mig,
vi ska nämligen köpa tapeter och börja måla taket i sovrummet.

I eftermiddag ska jag fika med Madde, ska bli riktigt kul då jag inte sett henne sedan studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback