Boxer

Har jobbat hela dagen och det flöt på bra,
har gjort en massa sallader så det är jag en mästare på nu ;)
dock inget jag skulle äta själv:P
Köpte med mig lite gott, färskt bröd hem från jobbet.
Blir perfekt till kvällen då chrille tränat,
färskt bröd och varm choklad!
mums.

Var och köpte en boxer och canal + kort alldeles nyss,
vi behöver verkligen fler kanaler än vad basutbudet i våran lägenhet är.
Sedan blir det ju några extra sportkanaler(inget för mig) och nåogn film kanal,.
Tror detta blir toppen. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket :) Det är bra att du tycker om att jobba där, Jo får hoppas att hon jobbar kvar. Hon är rolig och kul att jobba med. Kul när de är typ i samma ålder. Det är bra med mig, är ju ledig idag. för hade ju öppet hus i lördags :P hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback