Studiedag

Var och jobbade en kort sväng på Svälthagsskolan i eftermiddags, jag trivs verkligen där. Så himla roligt och ungarna är underbara! Sista praktikdagen där på torsdag, men jag har turen att få jobba där lite så och då så jag får träffa dom små raringarna :)

Studiedag imorgon, så himla skönt! nog för att det nyss var helg, men lite ledigt tar jag ingen skada av. Sån tur att det är just onsdagen då chrille också är ledig! helt toppen bra ju :) Då kan vi en riktig mysdag och slappa hela dagen, gå omkring i luffarkläder och leka med vår lilla bebis. se en massa film och slippa gå ut på hela dagen. Morgonen kommer börja bra, fika med Johanna! Ska bli så himla skoj att få prata av sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback