regnigt värre

Vaknade tidigt och kunde inte sova, men det är väl en vanesak. jag är helt enkelt en morgonmänniska och är pigg på morgonen, men det är skönt att ha hela dagen framför sig. Var tyvärr inget kul väder att vakna upp till, en hel massa regn och hela tomten ser ut som en ler pöl. fytusan!

Skulle gärna tagit mig en shopping tur idag, är så grymt sugen på att inhandla lite snygga, nya, vårkläder. Men min ekonomi tillåter inte det, för förstochfrämst ska pengarna gå till min lilla kisse vaccination, hennes mat och alla andra behov. Men det är hon värd, och hon är bättre än alla kläder i hela världen så det så.

Ska min mysigt att komma hem till älskling och kura ner sig i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Ida

vad är det för fin tubklänning?

Postat av: Sanna

jag trro den var från Nelly:)

2007-03-09 @ 06:52:15
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback