Lista

Var längesedan jag gjorde någon så jag snodde en av Jessica  ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
oj, vad mitt hår är ruffsigt
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
150:-
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest
4. Favoritplanet?
måste man ha en sådan?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Pappa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Franz - who's da man
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En förklädesklänning från Gina
8. Sätter du etiketter på dig själv?
nepps.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag har strumpor ;)
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljusa färger, men mörkt på natten
11. Vad gjorde du vid midnatt?
sov så sött
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Sött! :)  jag spelar med Bono ;) Pusspuss
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
inte den blekaste
14. Vilket uttryck använder du mest?
Jag har nog inget uttryck.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Chrille
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Bonsan : )eller var det Lowe?
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
absolut inga.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inte en enda
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
18 :)
20. Din värsta fiende?
jag har inge fiende
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En balbild på mig åh chrille
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Emil! dammsug vardagsrummet
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar, helt klart
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
ja, min älskling såklart:)
25. Senaste låten du lyssnade på?
U - beautiful day

Kommentarer
Postat av: alltkretsarkringoss.blogg.se

kul lista:D!

Postat av: Emelie

Rolig lista! ;D

2007-06-21 @ 13:31:09
URL: http://emeliestark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback